Αν δεν ακούς, πάτα το Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι το δικός σας ραδιόφωνο*****

12 Απρ 2024

Βασίλης Μάντζαρης-«Καρδιά μου καημένη»

Βασίλης Μάντζαρης-«Καρδιά μου καημένη»

Ο Bασίλης Μάντζαρης μας μεταφέρει με τον μοναδικό του τρόπο ένα από τα εμβληματικά ελληνικά τραγούδια το «Καρδιά μου καημένη».

Το «Καρδιά μου καημένη» παραμένει αγαπημένο και διαχρονικό.

Ξεδιπλώνοντας για ακόμα μία φορά το ερμηνευτικό ταλέντο του,ο Bασίλης Μάντζαρης παρουσιάζει μία μοναδική διασκευή,του«Καρδιά μου καημένη»και μας κάνει να το ακούμε δυνατά και να το αγαπήσουμε ξανά!

Η φωνή του είναι μοναδική,και μας ταξιδεύει για μια ακόμη φορά,με το ιδιαίτερο χρώμα της.

Στίχοι:

Καρδιά μου καημένη

πώς βαστάς και δε ραγίζεις

στον ψεύτη ντουνιά

τόση απονιά που αντικρίζεις

 

Ησυχία και χαρά μέσα στη ζωή

δεν έχω νιώσει

και μι’ αγάπη ακόμα που `χα πιστέψει

μ’ έχει πληγώσει

 

Δε με πόνεσε κανείς

δε με πόνεσε κανείς

ούτε στιγμή μες στη ζωή μου

μες στους δρόμους ξαφνικά

κάποιο πρωί

θα βγει η ψυχή μου

 

Καρδιά μου καημένη

πώς βαστάς και δε ραγίζεις

στον ψεύτη ντουνιά

τόση απονιά που αντικρίζεις

Δείτε στο ΥouΤube το video clip στο  link

https://www.youtube.com/watch?v=l11sczydYZE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστούμε για τον σχολιασμό σας. Θερμή παράκληση να εκφράζετε τις απόψεις σας με σεβασμό στους αναγνώστες δεδομένου ότι μπαίνουν και τα παιδιά μας στον πειρασμό να μας διαβάζουν.
Ας κρατήσουμε ψηλά το επίπεδο της επικοινωνίας.
Σας ευχαριστούμε ιδιαιτέρως