Αν δεν ακούς, πάτα το Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι το δικός σας ραδιόφωνο*****

11 Απρ 2024

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ | ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ - "ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΠΗ"


Πόσο σημαντική είναι η ατομική ελευθερία και η Αυτο- Φροντίδα.
Καινούργια επίσημη
κυκλοφορία για την Καλλιόπη Ηλιοπούλου η οποία επιστρέφει ανανεωμένη για να
μοιράσει Αγάπη και Χαμόγελα. «Είμαι Αγάπη» ο τίτλος του νέου της τραγουδιού σε
μουσική δική της και σε στίχους της Αναστασίας Δούμα. 
Πίσω από το βιντεοκλίπ βρίσκεται
ο Τάκης Δαμάσχης (C:REAL). Η ενορχήστρωση ανήκει στον Γιάννη Θάνο (Στούντιο
Ηχόμετρο).
Από 16/4 κυκλοφορεί σε όλες τις επίσημες ψηφιακές πλατφόρμες παγκοσμίως από το
προσωπικό της label (©+℗ Kalliopi Iliopoulou).

                                                                                                                       Following Kalliopi Iliopoulou 

To Aκούτε Εδώ :

ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΠΗ
Genre: alternative Pop/Rock
Συντελεστές
Στίχοι: Αναστασία Δούμα
Μουσική: Καλλιόπη Ηλιοπούλου
Ενορχήστρωση/μίξη/mastering: Γιάννης Θάνος (John Thanos)
Ακουστική κιθάρα/φωνητικά: Καλλιόπη Ηλιοπούλου
Πιάνο/προγραμματισμός/ηλεκτρική κιθάρα/μπάσο/τύμπανα:
Γιάννης Θάνος (John Thanos)
Η ηχογράφηση έγινε στο ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΗΧΟΜΕΤΡΟ
Σκηνοθεσία/μοντάζ: Τάκης Δαμάσχης
Μακιγιάζ: Ειρήνη Κουσoυρή
Hairstyling: Φωτεινή Πολύζου (Hair Salon by Foteini)
Ένδυση: SHEWEARS

Στίχοι
Φευγαλέα η ματιά σου
πάνω μου δεν ακουμπά
Με εξόρισε η χαρά σου
το φιλί δε με ζητά
Δε χωρώ στα όνειρά σου
γι’ αυτό φεύγω μακριά, μακριά…
Δεν είμαι δώρο της γιορτής
να με προσέχεις
Δεν έχω κάρτα αλλαγής
να μ’ επιστρέφεις
Είμαι αγάπη της ζωής
που θα γυρεύεις
Στα όνειρά σου θα με βρεις
μα δε θα μ’ έχεις…
Η αδιάφορη καρδιά σου
μ’ έριξε στην παγωνιά
Δε με θέλει η αγκαλιά σου
και η μοναξιά πονά
Στα σπασμένα τα γυαλιά σου
δεν πατάω τώρα πια, τώρα πια…
Δεν είμαι δώρο της γιορτής……

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστούμε για τον σχολιασμό σας. Θερμή παράκληση να εκφράζετε τις απόψεις σας με σεβασμό στους αναγνώστες δεδομένου ότι μπαίνουν και τα παιδιά μας στον πειρασμό να μας διαβάζουν.
Ας κρατήσουμε ψηλά το επίπεδο της επικοινωνίας.
Σας ευχαριστούμε ιδιαιτέρως