Αν δεν ακούς, πάτα το Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι το δικός σας ραδιόφωνο*****

15 Σεπ 2024

Στέλιος Μελισσινός-«Κόσμημα Πολυτελείας»

Στέλιος Μελισσινός-«Κόσμημα Πολυτελείας»

Ο Στέλιος Μελισσινός ανανεώνεται δισκογραφικά,με ένα ολοκαίνουργιο τραγούδι που έχει τον τίτλο «Κόσμημα Πολυτελείας»

Διανύοντας την καλύτερη δημιουργική του περίοδο,επιστρέφει ανανεωμένος αλλά και πιο ώριμος από ποτέ,έτοιμος να μας 'ξεσηκώσει  με τη νέα του επιτυχία.

Ξεδιπλώνει για μία ακόμα φορά το ταλέντο του στο τραγούδι,ανεβάζοντας όλο και πιο ψηλά τον πήχη.

Το νέο του τραγούδι,τον κάνει να ξεχωρίζει στο είδος που τόσο αγαπά,αφού ξέρει να ερμηνεύει κάθε φορά από καρδιάς και με πολύ δυναμισμό τέτοια τραγούδια που μένουν διαχρονικά γραμμένα μέσα στην ψυχή μας!

Η φωνή του είναι μοναδική,διαχρονική,και μας ταξιδεύει για μία ακόμη φορά,με το ιδιαίτερο και απαράμιλλο χρώμα της.

Τους στίχους υπογράφει ο ΄Αγγελος Ξενίδης ένας από τους ταχύτατα ανερχόμενους στιχουργούς,και την Μουσική  o σολίστ του μπουζουκιού  Soulis(Θανάσης Ντινόπουλος).

Κυκλοφορεί απο την Music Liberty

Στίχοι:

Σε έχω διαλέξει μέσα στον κόσμο

Με λεπτομέρεια με προσοχή.

Σε έχω διαλέξει μέσα στον κόσμο

Και είσαι η τέλεια επιλογή .

Σε έχω επιλέξει έτσι σαν κόσμημα

να μου ομορφαίνεις τη ζωή

 

(Ρεφρέν)

Ανεκτίμητης αξίας

Κόσμημα πολυτελείας μοιάζεις δίπλα μου

Σε κοιτώ και σε θαυμάζω

Με καμία δε σ' αλλάζω

Μείνε δίπλα μου

Ανεκτίμητης αξίας

Κόσμημα πολυτελείας μοιάζεις δίπλα μου

Στο σκοτάδι είσαι φώς μου

Και μεσ' τη σιωπή του κόσμου

η αλήθεια μου

 

Σε έχω διαλέξει μέσα στον κόσμο

Χωρίς ατέλεια , μοναδική

Σε έχω διαλέξει μέσα στον κόσμο

Παραδεισένια μου προσμονή.

Σε έχω επιλέξει έτσι σαν κόσμημα

να μου ομορφαίνεις τη ζωή

Δείτε στο ΥouΤube το video clip στο  link

https://www.youtube.com/watch?v=UmJ8BZLezqk


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστούμε για τον σχολιασμό σας. Θερμή παράκληση να εκφράζετε τις απόψεις σας με σεβασμό στους αναγνώστες δεδομένου ότι μπαίνουν και τα παιδιά μας στον πειρασμό να μας διαβάζουν.
Ας κρατήσουμε ψηλά το επίπεδο της επικοινωνίας.
Σας ευχαριστούμε ιδιαιτέρως