Αν δεν ακούς, πάτα το Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι το δικός σας ραδιόφωνο*****

5 Ιουλ 2019

Γιώργος Καμπανέλλης-Τι Σου Το 'Δωσε Ο Θεός Τέτοιο Μυαλό ft Λευτέρης Πανταζής


Ο δημοφιλής τραγουδιστής Γιώργος Καμπανέλλης, επιστρέφει δυναμικά έχοντας στις αποσκευές του το νέο του τραγούδι με τίτλο “ Τι Σου Το 'Δωσε Ο Θεός Τέτοιο Μυαλό “.Σε μια διασκευή με πολύ φρέσκο ήχο και πολύ ρυθμό, Ένα τραγούδι που σίγουρα θα χορέψουμε και θα το ακούσουμε πολύ το φετινό καλοκαίρι!!
Ο Γιώργος διανύει την καλύτερη του περίοδο στην ελληνική  δισκογραφικά και επιστρέφει ανανεωμένος αλλά και πιο ώριμος από ποτέ, έτοιμος να μας ''ξεσηκώσει'' με τη νέα του καλοκαιρινή επιτυχία.

Στίχοι:Ηλίας Φιλίππου
Μουσική:Θεόδωρος Μπουσδούκος
Διασκευή:Νίκος Γεωργόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Λευτέρης Πανταζής-(1981)
Κυκλοφορεί από την Music Liberty
Δείτε στο ΥouΤube το video clip στο  link

Καλή Ακρόαση
Γιώργος Καμπανέλλης-Τι Σου Το 'Δωσε Ο Θεός Τέτοιο Μυαλό ft Λευτέρης Πανταζής
Στίχοι:Ηλίας Φιλίππου
Μουσική:Θεόδωρος Μπουσδούκος
Διασκευή:Νίκος Γεωργόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ
Στίχοι
Τι σου το `δωσε ο Θεός τέτοιο μυαλό
μήπως νόμιζε πως έκανε καλό,
να μου λες να ξαναλές πως μ’ αγαπάς
να με ψήνεις και τα νεύρα να μου σπας.

Μ’ έχεις αρρωστήσει δεν αντέχω πια
έχω μαρτυρήσει φύγε μακριά,
φύγε να ησυχάσω και να δω καλό
τι σου το `δωσε ο Θεός τέτοιο μυαλό.

Μου `χεις κάνει τη ζωή μαρτύριο
και βλαστήμησα την ώρα τη στιγμή
που σε γνώρισα και άνοιξα πληγές
τι τις κάνει ο Θεός τέτοιες ζημιές.

Μ’ έχεις αρρωστήσει δεν αντέχω πια
έχω μαρτυρήσει φύγε μακριά,
φύγε να ησυχάσω και να δω καλό
τι σου το `δωσε ο Θεός τέτοιο μυαλό.

Μη μου μιλήσετε ξανά
σ’ αγάπη να πιστέψω αμάν, αμάν.
γιατί άλλο πόνο στην καρδιά
το ξέρω δε θ’ αντέξω, αμάν, αμάν.

Μ’ έχεις αρρωστήσει δεν αντέχω πια
έχω μαρτυρήσει φύγε μακριά,
φύγε να ησυχάσω και να δω καλό
τι σου το `δωσε ο Θεός τέτοιο μυαλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστούμε για τον σχολιασμό σας. Θερμή παράκληση να εκφράζετε τις απόψεις σας με σεβασμό στους αναγνώστες δεδομένου ότι μπαίνουν και τα παιδιά μας στον πειρασμό να μας διαβάζουν.
Ας κρατήσουμε ψηλά το επίπεδο της επικοινωνίας.
Σας ευχαριστούμε ιδιαιτέρως